Cennik
Wstęp do cennika net47

net47 jest systemem modularnym, co pozwala na dobranie funkcjonalności przystosowanej do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Do wersji podstawowej dobiera się moduły dodatkowe, które rozszerzają jej możliwości. W cenie systemu uwzględniono instalację, wspólną konfigurację, szkolenie wdrożeniowe oraz migrację danych z dotychczasowego systemu (po wcześniejszym ustaleniu zakresu i metody migracji). Dodatkowo dla firm, które nie posiadają własnej kadry odpowiedzialnej za nadzorowanie i zarządzanie maszynami oraz serwerami, na których zainstalowany jest system net47, świadczymy dodatkowe usługi administracyjne.

Wersje systemu net47
net47 w wersji podstawowej obejmuje:
  • Moduły znajdujące się w wersji podstawowej, wyszczególnione są na stronie o net47
  • Pakiet obsługi 500 Jednostek Licencji (dla usług internetowych - wykorzystane adresy IP lub dla usług VoIP - obsługiwane Numery Telefonów lub dla usług TV - obsługiwane urządzenia Set-top box (STB))
  • Dostęp do aktualizacji przez 12 miesięcy
  • Dostęp do wsparcia technicznego przez 12 miesięcy
  • Zdalne szkolenie obejmujące konfigurację i obsługę systemu

Cennik systemu

Cennik obowiązuje od 10 lutego 2022
  • Wyszczególnienie tytułu opłaty
    Opłata netto
    Podatek
    opłata brutto
  • net47 licencja – wersja podstawowa
    6 000,00 zł
    23%
    7 380,00 zł
  • Przedłużenie dostępu do aktualizacji oraz wsparcia technicznego na czas 12 mies
    Opłata jest wyliczana indywidualnie. Wynosi 10% aktualnej wartości Systemu oraz wszystkich zakupionych modułów (w kalkulacji nie są brane pod uwagę zakupione dodatkowe Jednostki Licencyjne).
  • Pakiet obsługi 100 dodatkowych Jednostek Licencji (Komputery)
    120,00 zł
    23%
    147,60 zł
  • Pakiet obsługi 100 dodatkowych Jednostek Licencji (TV)
    120,00 zł
    23%
    147,60 zł
  • Pakiet obsługi 100 dodatkowych Jednostek Licencji (Telefony VoIP)
    120,00 zł
    23%
    147,60 zł

Cennik modułów dodatkowych

Cennik obowiązuje od 21 lutego 2023
  • Wyszczególnienie tytułu opłaty
    Opłata netto
    Podatek
    opłata brutto
  • Eksport do programów księgowych
    Opis modułu
    600,00 zł
    23%
    738,00 zł
  • Generator sprawozdań przedsiębiorcy telekomunikacyjnego (UKE)
    Opis modułu
    1 000,00 zł
    23%
    1 230,00 zł
  • Magazyn sprzętu
    Opis modułu
    1 200,00 zł
    23%
    1 476,00 zł
  • Naliczanie odsetek ustawowych lub lombardowych
    Opis modułu
    600,00 zł
    23%
    738,00 zł
  • Obsługa urządzeń Dasan
    Opis modułu
    2 400,00 zł
    23%
    2 952,00 zł
  • Obsługa urządzeń Redback
    Opis modułu
    2 400,00 zł
    23%
    2 952,00 zł
  • Obsługa urządzeń ZTE
    Opis modułu
    2 400,00 zł
    23%
    2 952,00 zł
  • Obsługa urządzeń HUAWEI
    Opis modułu
    2 400,00 zł
    23%
    2 952,00 zł
  • Obsługa urządzeń CISCO
    Opis modułu
    2 400,00 zł
    23%
    2 952,00 zł
  • Program do paszportyzacji NetStork
    Opis modułu
    16 000,00 zł
    23%
    19 680,00 zł
  • VoIP Asterisk
    Opis modułu
    4 200,00 zł
    23%
    5 166,00 zł
  • Obsługa centrali Adescom
    Opis modułu
    4 200,00 zł
    23%
    5 166,00 zł
  • Windykacja
    Opis modułu
    720,00 zł
    23%
    885,60 zł
  • Statystyki Finansowe
    Opis modułu
    960,00 zł
    23%
    1 180,80 zł
  • TOK (Telefoniczna Obsługa Klienta)
    Opis modułu
    3 000,00 zł
    23%
    3 690,00 zł
  • Import billingów z platformy Hiperus (LoVo)
    Opis modułu
    720,00 zł
    23%
    885,60 zł
  • Automatyka i telemetria – Integracja z LAN Kontroler
    Opis modułu
    720,00 zł
    23%
    885,60 zł
  • Obsługa platformy SGT Jambox
    Opis modułu
    3 000,00 zł
    23%
    3 690,00 zł
  • Generator plików JPK_VAT, JPK_FA
    Opis modułu
    960,00 zł
    23%
    1 180,80 zł
  • Obsługa platformy Envelo
    Opis modułu
    720,00 zł
    23%
    885,60 zł
  • Import raportów EmailLabs
    Opis modułu
    360,00 zł
    23%
    442,80 zł
  • Zasięg sieci
    Opis modułu
    2 000,00 zł
    23%
    2 460,00 zł
  • Obsługa platformy Przelewy24 Ekspres
    Opis modułu
    960,00 zł
    23%
    1 180,80 zł
  • Zarządzanie pracownikami
    Opis modułu
    3 000,00 zł
    23%
    3 690,00 zł
  • Inwestycje/Zamówienia
    Opis modułu
    960,00 zł
    23%
    1 180,80 zł
  • Forma Dokumentowa
    Opis modułu
    4000,00 zł
    23%
    4920,00 zł
  • Aplikacja mobilna do podpisów dokumentów
    Opis modułu
    2000,00 zł
    23%
    2460,00 zł
  • Obsługa BSA
    Opis modułu
    4000,00 zł
    23%
    4920,00 zł

Cennik usług administracyjnych

Cennik obowiązuje od 1 czerwca 2017
Podstawowy
350zł/mies.

propozycja dla małych sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Rozszerzony
600zł/mies.

propozycja dla średnich sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Premium
1200zł/mies.

propozycja dla dużych sieci

  • Obsługa zgłoszeń od pon.—piąt. 8:00—16:00
  • Dyżur pon.—piąt. 16:00—22:00
  • Dyżur sob.,niedź. oraz święta 9:00—22:00
  • Dyżur 24 godziny 365 dni w roku
Dowiedz się więcej
Usługi administracyjne obejmują:
  • prowadzenie administracji i aktualizacji Systemu NET47;
  • prowadzenie administracji i aktualizacji Systemu Operacyjnego;
  • podejmowanie działań zmierzających do usunięcia stwierdzonych usterek oraz innych niedogodności w funkcjonowaniu Systemu, oraz Systemu Operacyjnego;
  • prowadzenie doradztwa w zakresie technicznej obsługi Serwera;
  • przeprowadzania comiesięcznej archiwizacji zbiorów informatycznych oraz nadzór i kontrola bieżącego archiwum;
Warianty usług
Podstawowy:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy;

Rozszerzony:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 22:00, soboty niedziele i święta w godzinach od 9:00 do 22:00, będzie prowadzony dyżur obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:

  • obsługi awarii systemu (tj brak autoryzacji klientów końcowych, braku działania modułu);
  • obsługi awarii serwera;
  • przywracanie do działania lub instalowanie Systemu na nowo z kopii.;
Premium:

Obsługa zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dodatkowo przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku, będzie prowadzony dyżur obejmujący przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących:

  • obsługi awarii systemu (tj brak autoryzacji klientów końcowych, braku działania modułu);
  • obsługi awarii serwera;
  • przywracanie do działania lub instalowanie Systemu na nowo z kopii.;

W ramach usługi Premium klient dodatkowo otrzymuje:

  • zarządzanie systemem wirtualizacji KVM;
  • zarządzanie routerem brzegowym autoryzującym sesje klientów;
  • prowadzenie doradztwa w zakresie rozbudowy sieci Zamawiającego;
  • na czas trwania umowy Zamawiający zostaje zwolniony z corocznej opłaty za przedłużenie gwarancji Systemu (opłaty za aktualizację);

Cennik usług dodatkowych

Cennik obowiązuje od 10 lutego 2022
  • Wyszczególnienie tytułu opłaty
    Opłata netto
    Podatek
    opłata brutto
  • Zdalna instalacja systemu operacyjnego
    360,00 zł
    23%
    442,80 zł
  • Wdrożenie systemu NET47 w siedzibie Klienta
    Dokładny zakres prac oraz cena są ustalane indywidualnie
  • Wsparcie techniczne zgodnie z umową licencyjną (każda rozpoczęta godzina)
    0,00 zł
    23%
    0,00 zł
  • Wsparcie techniczne poza wsparciem gwarancyjnym (każde rozpoczęte 30 min)
    200,00 zł
    23%
    246,00 zł
  • Ponowne wygenerowanie klucza licencyjnego na zlecenie klienta
    90,00 zł
    23%
    110,70 zł
  • Instalacja certyfikatu SSL
    100,00 zł
    23%
    123,00 zł